Для 3 дітей в Шевченківському ліцеї №1  організовано індивідуальне навчання у 2023/2024  навчальному році (педагогічний патронаж).

Розділ IV. Педагогічний патронаж 

Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти

1. Педагогічний патронаж може бути організовано для:

1) осіб, які здобувають початкову, базову середню освіту і проживають у селах і селищах (у разі якщо кількість здобувачів освіти не дозволяє утворити клас);

2) осіб, які перебувають на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров’я або яким надається реабілітаційна допомога у стаціонарних умовах (якщо такі особи не можуть відвідувати навчальні заняття у класах, створених безпосередньо за місцем лікування або надання реабілітаційної допомоги);

3) осіб, які за станом здоров’я не можуть здобувати повну загальну середню освіту за денною формою (відповідно до висновку лікарсько-консультаційної комісії закладу охорони здоров’я або медичного висновку про стан здоров’я дитини за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України);

4) осіб, взятих під варту або засуджених до позбавлення волі на певний строк, для яких організовується здобуття освіти відповідно до законодавства (у разі якщо кількість здобувачів освіти не дозволяє утворити клас);

5) дітей-біженців, дітей, чиї батьки, інші законні представники звернулися із заявами про визнання біженцями або особами, які потребують захисту, дітей іноземців та осіб без громадянства, які утримуються в пунктах тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства.

2. Педагогічний патронаж організовується для осіб віком до 18 років (за винятком випадків, коли тривалість здобуття освіти осіб з особливими освітніми потребами було подовжено відповідно до законодавства).

3. Педагогічний патронаж передбачає:

надання освітніх послуг відповідно до потреб дитини та у формі, яка найбільш відповідає стану дитини та її індивідуальним можливостям;

можливість здобувача освіти періодично долучатися до учнівського колективу з метою соціалізації (у межах загальношкільних освітніх заходів);

взаємодію педагогічних працівників із закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту дітей, інклюзивно-ресурсними центрами;

контроль керівника закладу освіти за виконанням освітньої програми, яку опановує здобувач освіти.

4. Для зарахування (переведення) на педагогічний патронаж осіб, зазначених у підпунктах 2-5 пункту 1 цього розділу, до заяви додається документ, що підтверджує відповідні обставини.

5. Організацію педагогічного патронажу здійснюють педагогічні працівники закладу освіти.

6. За бажанням здобувача освіти та одного з батьків, інших законних представників (з відповідним зазначенням в індивідуальному навчальному плані) навчальні заняття, консультації, оцінювання можуть проводитися:

за місцем проживання здобувача освіти або в закладі освіти;

індивідуально або для групи здобувачів освіти.

7. Педагогічний патронаж для здобувачів освіти, які за станом здоров’я не можуть відвідувати заклад освіти і перебувають у закладі охорони здоров’я, організовується при найближчому за розташуванням до місця лікування закладі освіти, визначеному відповідним органом управління у сфері освіти. За наявності у такому закладі освіти групи здобувачів освіти, які проходять лікування або реабілітацію, у складі 5 і більше осіб навчання може здійснюватися у групі (за потреби - протягом навчального року). Контингент таких здобувачів освіти ураховується в статистичних звітах тих закладів освіти, у яких вони навчаються постійно та з яких вони не відраховуються. Результати виконання індивідуального навчального плану та результати оцінювання вказуються у довідці, що видає заклад освіти, який організовує педагогічний патронаж, за формою згідно з додатком 5 до цього Положення.

Педагогічний патронаж для здобувачів освіти, які за станом здоров’я не можуть відвідувати заклад освіти і перебувають удома, організовують заклади освіти, до яких вони зараховані.

8. Здобувачі освіти проходять формувальне, поточне, підсумкове (тематичне, семестрове та річне, що здійснюється за результатами семестрового) оцінювання, а також атестацію відповідно до законодавства.

Формувальне оцінювання відбувається шляхом спостереження педагогічним працівником за здобувачем освіти у різних видах навчальної діяльності або за допомогою інших засобів формувального оцінювання. 

 

Наказ Шевченківського ліцею №1 Шевченківської селищної ради Куп’янського району Харківської області від 31.08.2023 року №90 «Про організацію індивідуального навчання учнів (педагогічного патронажу) у Шевченківському ліцеї №1  Шевченківської селищної ради  у 2023/2024 навчальному році» 




Наказ Шевченківського ліцею №1 Шевченківської селищної ради Куп’янського району Харківської області  від 31.08.2023 року №91 «Про організацію індивідуального навчання учнів (педагогічного патронажу) у Шевченківському ліцеї №1  Шевченківської селищної ради  у 2023/2024 навчальному році» 




Наказ Шевченківського ліцею №1 Шевченківської селищної ради Куп’янського району Харківської області від 11.09.2023 року № «Про організацію індивідуального навчання учнів (педагогічного патронажу) у Шевченківському ліцеї №1  Шевченківської селищної ради  у 2023/2024 навчальному році» 




Індивідуальний навчальний план  учня 7а класу Нікітенка Максима Володимировича Шевченківського ліцею №1 Шевченківської селищної ради  Куп’янського району Харківської області  в 2023/2024 навчальному році 




Індивідуальний навчальний план  учениці 1а класу Розумної Катерини Миколаївни Шевченківського ліцею №1 Шевченківської селищної ради  Куп’янського району Харківської області  в 2023/2024 навчальному році




Індивідуальний навчальний план  учениці 1б класу Шевченко Аліни Сергіївни



Шевченківського ліцею №1 Шевченківської селищної ради  Куп’янського району Харківської області  в 2023/2024 навчальному році